Herkules legendája - Filmkritika

Az első dolog amit írni tudok, az az , hogy Renny Harlintól én többet vártam. A Herkules legendája egyszerűen pocsék.

 

Nem tudtam hol kezdjem el de szerintem kezdem a pozitívumokkal.

A film nagyon szép. Szemkápráztató látványvilágot nyújt, de ez sajnos nem elég.

Körülbelül ennyi, ami jó benne, ja meg hogy a Herkules nem Pisti lett... A neve megmaradt.

Na jó, talán túlzok, mert a történet még jó is lehetne. De nem az. Túl rövid és unalmas másfél órába. Az egész arról szól igazából, hogy Herkules vissza akar jutni szerelméhez. Az egész forradalom a végén azért van, hogy ezt megtehesse. Az isteni képességeinek nagy jelentősége nincs.A harcok unalmasak és mindig be van lassítva. Mellesleg nem egyszer hiszem azt hogy másik filmet nézek csak rossz elkészítéssel. A színészi játékról inkább nem is írnék.

2014-The-Legend-of-Hercules-Wallpaper.jpgHa pontozni kéne a filmet tízes skálán én 3 pontot adnék rá, mert mégis csak jól néz ki.

Ha valaki mindenáron Herkulest akar nézni, annak ott van a régi, jó Disney mese.