the nice guys - filmkritika

A the nice guys, azaz a rendes fickók című filmet vesézném ki egy kicsit. Nem igazán akarok sokat mondani róla, mert csak még több időmet venné el. Egyszerűen nem tetszett. Erős kezdés, komoly fordulatok, de semmilyen vég. Ugyan voltak a filmnek élvezhető részei is, ezeket most meg is említeném.

- Viccek. Élvezetesek voltak a humorok és a vicces jelenetek.

- Jó színészi játék. Bár Russell Crowe-ra én halvány emlékeimben izmos palinak láttam, de ez a stílus is karakteresen illett neki. Ryan Goslingtól eddig csak néhány filmet láttam, ami ezek közül említésre méltó az az őrült, dilis szerelem volt, ahol egyfajta nő csábászt játszott, így elég furcsa volt nekem ez az agyalágyult(ha mondhatjuk így)megközelítés. Azonban szerintem nagyon jól játszotta a rá kiszabott szerepet.

- Érdekes fordulatok. Tényleg, voltak benne érdekes fordulatok és mindig egyre jobban ragozták a fő szálat, de ez vitte végül afelé is, hogy nem tetszésemet kell nyilvánítanom.

Most pedig jöhet a többi. Az egész film egy magán nyomozó és mondhatni egy verő ember párosításáról szólt. Kerestek egy lányt, akit veszély fenyegetett, nem mondok semmit, de hagyjuk a végét. Mármint ennek az ügynek a végét, a film végét még boncolgatjuk picit. Tényleg rengeteg fordulat volt benne, de néhány már ki következtethető volt és ez unalmassá tette volna, ha nem lettek volna benne humoros jelenetek. Ami igazán ténylegesen elrontotta az a film vége felé volt, de ezt nem akarom nektek taglalni, mert a végén még spoiler veszély történne. Én a filmre 10 - ből, azért adok 6 pontot, annak ellenére is, hogy nem igazán tetszett, mert a vicceken és a humor jeleneteken én is jót nevettem.