21 Jump Street - Élmény beszámoló

21 Jump Street

21jump  Be kell valljam, hogy nem rossz film. Mondjuk igen csak alap a sztorija hisz két srácról van szó, az egyik a "menők" csapatába tartozik még ellenben a másik kevésbé! Legalább is a sulis években. De ezek után 7 év telt el és mind a ketten a rendőri pályát választották, milyen különös, hogy ismét találkoznak. Schmidt szerepében Jonah Hill aki a kevésbé népszerűbb alakot játszotta a filmben. Jenko szerepében Channing Tatum aki a nem túl eszes, de annál inkább bátrabb és fittebb karaktert játszott a filmben. Már már kezdtem azt hinni, hogy ez is olyan lesz mint a legtöbb ilyesmi film, hogy a népszerűtlen fiú átveszi a helyét a "menő" srácnak. Igen ám, de annak ellenére, hogy ez így is történt volt benne valami ami más volt. Talán az lehetett, hogy az egész film az akció filmeket parodizálta ki. Nekem tetszett a film! Végül is jó volt a története, ha belegondolunk, hogy két kezdő rendőrnek akik sikeresen eltudtak baltázni mindent, a végére igen csak jól alakult a bevetésük. Legjobban az tetszett benne, hogy valamennyire izgalmas is volt, hiszen volt benne egy-két akció, vicces volt, én az elejétől a végéig élveztem a poénokat és nagyokat nevettem is rajtuk. Ezeken kívül még egy kis romantika is volt a filmben. Chris Miller nagyon ki tett magáért és szerintem egy jó filmjét láthattam. Ja és igen Ice Cube is hozta a formáját és ő is egy nagyot alakított. Ezek után kíváncsian várom a 22 Jump Street-et! 

 

rendező: Chris MillerPhil Lord
forgatókönyvíró: Michael BacallJonah Hill
zeneszerző: Mark Mothersbaugh
operatőr: Barry Peterson
producer: Stephen J. CannellNeal H. Moritz
vágó: Joel Negron

szereplő(k): 
Jonah Hill (Schmidt)
Channing Tatum (Jenko)
Ice Cube (Dickson)
Dave Franco (Eric)
Ellie Kemper (Ms. Griggs)
Johnny Depp (Tom Hanson)
Brie Larson (Molly)
DeRay Davis (Domingo)
Rob Riggle (Mr. Walters)
Jake M. Johnson
Dakota Johnson
Johnny Simmons

szinkronhang: 
Elek Ferenc (Schmidt magyar hangja)
Dévai Balázs (Jenko magyar hangja)
Szabó Győző (Dickson magyar hangja)
Szatory Dávid (Eric magyar hangja)
Pálfi Katalin (Ms. Griggs magyar hangja)